30.6.08

Předčasná závěť

Tak už se opět dostávám do situace, kdy měním jeden svět za druhý, kdy se z návyků a úkonů A skokově přechází k návykům a úkonům B, respektive možná spíš M nebo N (o Z neuvažuji , zas tak velká změna to není), ale na rozdíl od předchozích situací, dnes mám pocit, jako bych nechala mnoho věcí otevřených a nedořešených, jako by mnoho věcí bylo vyřčeno napůl a nedořečeno do konce a jakoby bylo stále proč se vracet...
A tak, proto aby bylo jasno, protože, co kdyby…
Prosím:
Maminu, aby mi neuklízela mé věci (nevyznám se v tom pak už vůbec)
Hedviku, aby zkontrolovala věci na půdě, mám myši ráda, ale ne v povlečení
Ráďu, aby mi vysvětlila tu její párty
Desmodna, aby si vyřešil to, co si vyřešit má
Danču T., aby se zabydlela a dala mi vědět, jak se vede velkoměstě
Danču J., aby si odpočinula!
Lucku S., aby kupovala vzorečky lubrikačního gelu v Píča krámu a hlídala Lush trendy
Evku, aby měla great summer a mohla se šťastně vrátit a ještě šťastněji s tím šlehnout
Markétu, aby si přivezla hrozně peněz
Zuzanku, aby to vyřešila s tím bankovním šéfem ;o)
Pana Martínka, aby mi pečoval o mojí hudbu (resp. Duši – on ví) :o)
Michaela, aby se ozval – můj e-mail máš
Paní Kubátovou a pana Znebejánka, aby se 2.9. dobře vyspali
Někoho, aby mě vyzvednul 16.8. na letišti v Mnichově
Kubu Blažka, aby mi vložil prachy na účet
Kubika Boora, aby si na mě vzpomněl a napsal aspoň maila

Tak se tu mějte pěkně a těším se o5 na shledanou!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zdar, tady Danča T. :-P Jsem zabydlena, spokojena, zamilovana, dvě pracovní nabídky! Ps: Natrhnu jím prdel pepikum jedném. Na mě si nepřijdó.Bez Obav!

strate řekl(a)...

Jsem rada, ze o tobe je aspon slyset, uz jsem se zacinala bat, ze si se v ty Praze docista ztratila.