22.4.08

Psychologie učení a vzdělávání

Matakognitivní strategie při učení má tři fáze:

1. Plánovací (orientační seznámení s textem, odhad obtížnosti textu a doby jeho zpracování)

2. Monitorovací (usměrňování pozornosti, monitorování porozumnění učebnímu textu včetně identifikace jeho obtížných partií)

3. Regulační (opakované pročítání textu, v případě nesrozumitelných informací hledání vysvětlení v různých zdrojích, vypracování přehledu učiva)

Vzhledem k tomu, že jsem na naučení celého předmětu měla asi 12 hodin a to počítám i noc, shrnula jsem všechny tři fáze do jedné s názvem: Kurevsky rychlé prolétnutí textu s hlavou čistou jako padlý sníh, který taje s každou otočenou stránkou, z čehož vyplývá, že na konci je z toho pořádně rozbředlá sračka!

A hlavou mi stále zní: „I like the way you move...“


Dodatek: 23.04.08

Je to senilní píča!


Žádné komentáře: